top of page

Saldžioje bulvėje keptas kiaušinis

Updated: Apr 14, 2020

Kaip man patinka kulinariniai iššūkiai, nors... gal man dabar beveik viskas patinka, kas priverčia bent truputį pakeisti rutiną. Nors mano vyrą ir juokina mano pasakymas "einu miegoti, nes ryt man anksti į darbą" (šiuo metu mano darbas kitame kambaryje kaip ir daugelio), bet į savo rutiną žiūriu itin atsakingai...

Labai neišsiplėtus, kas dedasi mano pasaulėlyje, geriau papasakosiu apie Globus iššūkį. Taigi iššūkyje gali dalyvauti visi, tik reikia sukurti receptą iš 5 sudedamųjų dalių, būtinai panaudojant Globus konservuotas daržoves ir kiaušinį. Įkelti nuotrauką į socialinius tinklus su grotaženklėmis #liknamuose #Globusissukis #GlobusLietuva bei iššūkį perduoti 5 draugams. 10-iai iššūkio dalyvių bus apdovanoti Globus produktų rinkiniai.

Atsakingai permasčiau, ką reikėtų pagaminti ir nusprendžiau, kad man sunkiausia tilpti į 5 ingredientus, bet iššūkį įvykdžiau. Taigi, kiaušinis keptas saldžioje bulvėje su Globus kukurūzais. Žinoma, galima rinktis ir paprastą bulvę, o kukurūzus keisti žirneliais, avinžirniais. Iškeptą bulvę pagardinti padažu, sviestu ir daržovėmis. Žodžiu, vietos fantazijai ir virtuvės improvizacijoms sočiai.


2 porcijoms reikės:

1 didelė saldžioji bulvė

4 v.š. Globus konservuotų kukurūzų

2 kiaušinių

4 v.š. kieto sūrio

2 gabalėliai mėgstamo kumpelio


Papildomai: druskos, pipirų, kitų prieskonių (nebūtina)


Kruopščiai nuplautą bulvę kepkite 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 35-55 minutes (priklauso nuo bulvės dydžio). Bulvei iškepus, palikite ją pravėsti 15-iolikai minučių. Bulvę perpjaukite pusiau, vidų išskobkite, sutrinkite šakute ir sumaišykite su kukurūzais, bei 2 v.š. kieto sūrio.

Įdarą sudėkite atgal į bulvės puseles, padarykite duobutes kiaušinimas. Kiaušinį atsargiai muškite į bulves puselę ir kepkite 190 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 20 minučių (priklauso kokio kiaušinio norėsite).

Iškepus kiaušiniui, bulves apibarstykite likusiu sūriu.



20 views

Recent Posts

See All
bottom of page